wtorek, 16 sierpnia 2016

Who are you now ? #1

Hejka ;)

Zaczynam tego bloga po raz trzeci. Jeśli ktoś trafił tu po raz pierwszy i nie wie kim jestem... cóż nie jestem nikim ważnym ale kilka słów o mnie można znaleźć po prawej stronie. Nigdy nie byłam dobra w mówieniu o sobie więc to co tam znajdziecie musi wam starczyć. Pewnie nie którzy zastanawiają się co się stało że usunęłam historię którą tu pisałam. Od razu mówię że nie rezygnuję z historii o Celine ale pisanie o niej jest dla mnie trochę bolesne a tu i tak pewnie tego nikt nie czytał. Może kiedyś jeśli będziecie chcieli wstawię wam całość na facebooka. Na początku pisałam na tym blogu o sobie potem opowiadanie to co będzie teraz ?  Nigdy nie byłam taka jak inne dziewczyny które znałam a zawsze chciałam, chciałam być po prostu normalną dziewczyną lubianą przez innych. Ale nie byłam. Wiele lat sprawiło że zaczęłam się zastanawiać nad tym kim jestem i jaka jestem. Czy to naprawdę jest moja wina że większość ludzi mnie po prostu nie lubi ? Wiele osób wmawiało mi że jestem brzydka ( to i tak było najlepsze co mogłam usłyszeć ) , paskudna, że jestem pasztetem. Bardzo długo przywiązywałam to tego za dużą wagę. Tylko tym się przejmowałam. Teraz wiem że tak nie jest. Nigdy nie dajcie sobie tak wmówić. NIGDY! Nie oczekuje że każdy mi powie że jestem piękna - bo nie dla każdego muszę być. Ale każdy każdemu powinien okazywać szacunek. Niestety nie żyjemy na idealnym świecie i wiadomo że nigdy tak nie będzie. Niektóre sytuacje trzeba po prostu "przeczekać" i dopiero wtedy można ruszyć dalej. Bardzo długo chciałam mieć bloga takiego jakim będzie teraz. Nie zawsze wszystko zależy od nas. Ale teraz być może się uda! Po raz kolejny nie wiem czy ktokolwiek to przeczyta. Mogę tylko na to liczyć. Zapraszam was teraz do obejrzenia kilku zdjęć z mojej pierwszej sesji. 
















Bluzka : H&M, Spódnica : H&M, Buty : KLIK

Niedługo pojawi się kolejny post a za jakiś czas będzie też lookbook zawierający tą stylizację więc czekajcie !
Bay :*

2 komentarze: