sobota, 8 lipca 2017

Flower Power #4

HEJ !
Bardzo dawno mnie tu nie było ! Wiem o tym ! Jednak żeby móc pisać na blogu trzeba mieć wenę a ta ostatnio mnie opuściła. No i ładne zdjęcia to też dobry dodatek a mi po prostu nie ma kto ich robić za często. Dlatego niedawno, kiedy byłam w domu skorzystałam z okazji i razem z mamą zrobiłyśmy piękną sesję w ogrodzie. Sesje nazwałyśmy "Wszystkie kwiatki mojej mamy" - w nawiązaniu że ja też jestem kwiatkiem ;) Mam nadzieję że wam się spodoba bo nie ukrywam że poświęciłyśmy tej sesji dużo czasu. Co do bloga i ogólnej przyszłości. Trochę szukałam ostatnio samej siebie. Niby robię to cały czas ale wciąż w wielu kwestiach nie potrafię się po prostu odnaleźć. Mój kanał na youtube przeszedł małą zmianę i od tej pory będzie tam więcej o książkach niż o modzie/urodzie bo chodź kocham ubrania i kosmetyki to mówienie o nich nie wychodzi mi tak jak o książkach. I książki kocham bardziej. Bloga nie zamykam. Jak będę mieć raz na rok ładną sesje to będę ją dodawać. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć :) 


















Jeśli tu dotarłeś to bardzo dziękuje za obejrzenie :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w niebieskim ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, szczególnie te ostatnie mi się podoba. Tak dziewczęco i letnio :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia! Szkoda tylko, że takie małe :(

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy w nie kliknąć by były większe ;) Jasne że wpadnę :)

      Usuń