poniedziałek, 12 marca 2018

Pierwszy wiosenny spacer 2018 #6

Hej !
Wiem że bardzo dawno nic się tu nie pojawiało. Tak jak już pisałam posty będą wtedy gdy będę mieć jakieś zdjęcia. Wczoraj (11.03.2018) akurat nadarzyła się taka okazja i wraz z moim chłopakiem wybraliśmy się na pierwszy wiosenny spacer po Krakowie. Trochę przeszliśmy a na Rynku mój chłopak mnie zaskoczył i kupił mi różę która poniekąd stała się pretekstem do zrobienia ładnych zdjęć . Miłego oglądania :)















A na koniec ja i moja mina na widok czekolady znalezionej w parku.
 "Ale tam leży czekolada"
Spokojnie, zostałam powstrzymana przed jej zjedzeniem xDDD


Dzięki za obejrzenie :)
Do następnego !!!!

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Ja ostatnio byłam na spacerze zimowym, ale na taki wiosenny też się muszę wybrać, bo Kraków to świetne miasto do zdjęć!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wiosnę budzi się wszystko do życia- w tym i ja :)
    Przekłada się to na moje makijaże, manicure oraz aktywność fizyczną. Moją ulubioną formą są właśnie spacerki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna zbliża się coraz bardziej.. Śliczne zdjęcia,oraz w cudownym miejscu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, wiosna już jest coraz bliżej, na szczęście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej hej.
    Uwielbiam Kraków. Najwspanialsze miasto w Polsce jak dla mnie.
    Kurcze, zdjęcia super, ale niektóre proszą się o małą obróbkę kontrastową i dodanie im magicznego klimatu ;)
    buziaki
    Misa Durst - jak zwykle niezwykle

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne na co czekam to na powrót tej wiosny do nas <3
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń